Evropska investicijska banka (EIB) dala je saglasnost na prijedlog izbora izvođača radova za gradnju dionice Medakovo – Ozimice, dužine 21,3 kilometra na koridoru 5C.“Ovo je prvi put da JP Autoceste FBiH ugovaraju izgradnju preko 20 kilometara.
Do sada je bila uobičajena praksa da se ugovara izgradnja dionica od 2 do 10 kilometaram. Banka nam je dala bezuslovnu saglasnost, tako da sada možemo potpisati ugovor sa tehnički prihvatljivim i ekonomski najpovoljnijim izvođačem, a riječ je o turskoj kompaniji Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S, kazao je direktor Autocesta Elmedin Voloder.
On dodaje da će vrlo brzo krenuti u izgradnju i posljednje dionice na sjevernom dijelu, Ozimice – Poprikuše.”
Tako da planiramo da sjeverni dio koridora kroz Bosnu, od Sarajeva do Doboja završimo do kraja 2025.”, rekao je Voloder.Nabavka za izbor izvođača radova na dionici Medakovo – Ozimce je započeta u junu 2022. godine, a ugovor će biti
Od tri zaprimljenih ponuda u postupku pregleda i ocjene odabrana je tehnički prihvatljiva i ekonomski najpovoljnija ponuda kompanije Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S s cijenom ponude bez PDV u iznosu 361.753.355 eura.
Nakon uvođenja izvođača u posao, rok izvođenja radova je 30 mjeseca.Na dionici Medakovo – Ozimice gradit će se pored otvorene trase, jedna petlja, dva dvostrana odmorišta, osam mostova i vijadukti, dva nadvožnjaka, petnaest (15) podvožnjaka i jedan tunel dužine 2200 metara, a zajedno sa dionicom Putnikovo Brdo – Medakovo čija je izgradnja počela u novembru prošle godine, činit će funkcionalnu prometnu cjelinu.
Dionica Medakovo – Ozimice finansirat će se iz sredstava osiguranih putem Evropske investicijske banke (EIB) te bespovratnim sredstvima Evropske unije.
klix.ba