More
    spot_img

    ZBOG DIVLJANJA CIJENA GORIVA OKO 50 POSTO PRIJEVOZNIKA ĆE BITI PRIMORANO ZATVORITI FIRME

    Vožnja motornim vozilima postaje sve više luksuz. Cijene nemilosrdno iz dana u dan rastu, a vozači sve više su ogorčeni.

    Najviše na udaru su prijevoznici kojima takva cijena ‘ubija’ posao zbog čega su primorani cijene dizati od 15 do 20 posto, ukoliko se ovakvim tempom nastavi strahuju da će biti primorani zatvoriti firme.

    Ekonomista ističe da je intervencija u cijene bumerang koji se uvijek vrati.

    Prijevoznici su već duže vrijeme u nezgodnom položaju zbog divljanja cijena nafte. Neke firme sigurno neće moći izdržati taj udar cijena, pogotovo oni koji su do sad radili s malom maržom, a sad bi trebali raditi pa gotovo za ništa. Nekako smo uspjeli preživjeti taj nesretni COVID, ali ovo ne znam kako ćemo, rekao je zabrinuto za 24sata.hr Brano Trstenjački, dopredsjednik Udruženja hrvatskih cestovnih prijevoznika iz Varaždina na neslužbenu najavu novog skoka cijena goriva.

    ZBOG DIVLJANJA CIJENA GORIVA OKO 50 POSTO PRIJEVOZNIKA ĆE BITI PRIMORANO ZATVORITI FIRME
    ZBOG DIVLJANJA CIJENA GORIVA OKO 50 POSTO PRIJEVOZNIKA ĆE BITI PRIMORANO ZATVORITI FIRME

    Ako bi se korekcija primijenila danas, Eurosuper bi rastao za 71 lipu (oko 0.18 feninga) i bio 14,20 kuna(3.68 KM) po litru, dok bi oba dizela rasla za gotovo kunu i po (0.39 KM) te bi eurodizel bio 14,52 kune (3.77 KM).

    Trstenjački dodaje da ukoliko se ovako nastavi da će manji prijevoznici, njih oko 50 posto, biti primorani zatvoriti svoje prijevozničke firme jer cijelu ovu situaciju ne mogu da izdrže.

    “Mi moramo poslovati s dobiti, ne s gubicima. Ovo je sad savršena oluja. U situaciji smo u kojoj je velika potražnja za transportom, ali ga se odbija platiti i onda mali prijevoznici uđu u začarani krug. Boje se odbijati stranke i naloge, ali u jednom trenutku shvate da se ne mogu nositi s takvim troškovima i platiti sve što treba – kazao je prijevoznik iz Rijeke Tomislav Bagarić.

    Kaže da mali prijevoznici propadaju u proteklih šest mjeseci ili su u ozbiljnim finansijskim problemima.

    “To je samo agonija koja će, po meni, kulminirati sad u julu ili augustu, kad bude najveća potražnja za transportom. Ljeti je velika potražnja za transportom, odradi se 20 posto više posla nego zimi, a to znači i veće troškove. Kad se usporedi s prethodnim godinama, ti su troškovi zapravo 30 posto veći. Kulminirat će situacija u augustu i septembru, kad će mnogi primijetiti da nemaju novca kojime mogu točiti gorivo ili platiti radnike – kazao je.

    Prijevoznici su najavili da će morati dizati cijene usluga do 20 posto jer već godinama muče muku sa brojnim parafiskalnim nametima koje moraju plaćati.

    crna-hronika.info

    spot_img

    Aktuelno

    spot_img

    Povezani članci