More
    spot_img

    Kratkotrajna vježba kojom ćete ojačati cijelo tijelo

    Ova vježba ojačat će cijeli zadnji dio tijela bez korištenja trbušnjaka i njome izgrađujete mišiće leđa.

    “Varijacija podizanja bučica desnom, a zatim lijevom rukom izgrađuje mišiće leđa”, kaže Andy Speer, tvorac The Anarchy Abs Workout, online programa za muškarce koji žele izgraditi trbušne mišiće.

    Tipični pokreti kao što su trbušnjaci i čučnjevi fokusiraju se samo na savijanje, čime se propuštaju mnogi aspekti izgradnje tjelesne snage i stabilnosti, međutim, ova mješavina nekonvencionalnih, ali učinkovitih pokreta ojačat će trbušne i leđne mišiće.

    Vježba se sastoji iz četiri pokreta:
    – saviti gornji dio tijela tako da postane horizontalan s površinom, držeći po jednu bučicu u svakoj ruci i podižući ih gore-dole
    – desnom nogom i lijevom rukom oslonjeni na pod podizati bučicu desnom rukom, zatim ponoviti pokrete, ali ovaj put dižući bučicu lijevom rukom
    – u savijenom položaju naizmjenično podizati bučice rukama
    – zauzeti “široki hvat”.

    Pokreti se izvode 40 sekundi, nakon čega slijedi 20 sekundi odmora i to je prva runda. Ponovite tri do pet rundi.

    spot_img

    Aktuelno

    spot_img

    Povezani članci