Dubioza kolektiv opjevala realnost današnjice: Život k’o u reklami, dok raja živi na salami

Bosanskohercegovačka grupa Dubioza kolektiv predstavila je novu pjesmu “Bubrezi” koja je, sudeći prema reakcijama, već stekla favorite među slušateljima. 

“Toksični” svijet

U novoj pjesmi, kao i spotu članovi benda zaronili su u “toksični” svijet današnjih društvenih mreža čije smo korištenje povećali naročito za vrijeme trajanja pandemije.

– Spot za pjesmu ‘Bubrezi’ napravili smo u vertikalnom formatu jer smo htjeli da, intenzivnim korištenjem TikToka i Instagrama, foliramo da pripadamo mladoj generaciji, bez obzira što nam godišta na osobnim iskaznicama govore drugačije – rekli su iz benda.

Sam naziv pjesme naslućuje o čemu se u njoj radi, a ekipa koja uvijek na svojstven način opjevava aktuelne teme, ovoga puta je poručila kako  “umjesto bubrega, prodaje mu*a”.

Spot je producirao Haris Mujanović, dok je isti nastao pod rediteljskom palicom Irfana Avdića.

Uskoro novi album

– Pekar, mljekar, apotekar, sve od toga mogu biti. Al’ je meni puno draže da sam ju-tjub selebriti – dio je teksta spota u kojem se pojavljuje i dio pjesme “Glavo luda” Zdravka Čolića.

Pjesma je već stekla brojne favorite, a mnogi su se zaključili kako ista, nažalost, predstavlja realnost današnjeg društva.

– Istina boli, a vi po običaju u samu srž. Bravo! – jedan je od komentara.

Pjesma ujedno najavljuje i novi album Dubioze kolektiv kojeg slušatelji mogu uskoro očekivati.

Dubioza kolektiv opjevala realnost današnjice: Život k'o u reklami, dok raja živi na salami
Dubioza kolektiv opjevala realnost današnjice: Život k'o u reklami, dok raja živi na salami

izvor : avaz.ba