Jedini bh. grad na moru uoči nadolazeće sezone: Kako privući goste i izvan BiH

Dok je posljednji vikend u maju označio dolazak nešto većeg broja turista, pretežno domaćih, dotle turistički radnici našeg jedinog grada na moru uveliko rade na promotivnoj kampanji za nadolazeću sezonu.

Tako su, u saradnji s neumskim vlastima, kreirali i slogan kojim se ovaj grad želi brendirati: „Osjeti, doživi i zavoli Neum!“

Svjesni činjenice

Poseban fokus stavili su na promociju turističke ponude u susjednoj Srbiji, čiji su državljani lani činili 25 posto od ukupnog broja turista koji su odmarali u njihovom gradu. To su učinili i svjesni činjenice da turistima iz Srbije Neum više nije jedina morska destinacija, kao što je to bio slučaj lani, kada su zbog pandemije koronavirusa granice drugih država za njih bile zatvorene.

Kako kaže Andrija Krešić, direktor Turističke zajednice Hercegovačko-neretvanskog kantona, zajedno s Općinom, jednodušno su prihvatili inicijativu Udruženja hotelijera Neuma da pohode Novi Sad i Beograd.

Utisci su, kaže nam, više nego dobri jer će, zasigurno, i ovog ljeta veliki broj državljana Srbije, uprkos činjenici da mogu put Grčke i Crne Gore, njihovih omiljenih destinacija, boraviti u Neumu.

– Mislim da je napravljen pun pogodak i, kako vrijeme odmiče, sve je izglednije da će sezona biti prilično normalna. Nasreću, i u Evropi i u cijelom svijetu dolazi do sve većeg popuštanja epidemioloških mjera, a Neum je i lani pokazao da je sigurna destinacija. Naravno, izuzetan doprinos je dalo domaće tržište – govori nam Krešić.

Kulturno naslijeđe
Ističe da su u Novom Sadu i Beogradu, uz hotelsku i gastro ponudu, predstavili i kulturno-povijesno naslijeđe Neuma, ali i njegovog zaleđa.

Napominje da im ove godine u prilog ide i prometna infrastruktura jer cesta Stolac – Neum je, praktično, u svojoj završnici.

072info